vrijdag 12 augustus 2016

Als je aan iemand denkt...... Het jaar door met Thoughtful Branches#4

We hebben allemaal wel eens periodes waarin we vaak aan iemand moeten denken. Iemand die het moeilijk heeft, een zware tijd heeft, veel emoties krijgt te verwerken of bijvoorbeeld ziek is.

Hoe fijn is het dan om even een kaartje te kunnen sturen om hem of haar te laten weten dat diegene in je gedachten is!

Ook dan biedt Thoughtful Branches uitkomst ;o) Deze keer heb ik niet de afbeeldingen gebruikt, maar staat een van de mooie teksten centraal. Een mooie tekst, in een prachtig font!

Ik maakte een klein, lief, simpel kaartje van 10,5 bij 10,5 centimeter. De tekst staat centraal, maar de gedachte wordt ondersteund door het schattige plaatje.


De egeltjes komen uit de Hostess-set Love You Lots. Dit ontzettend lieve plaatje heb ik ingekleurd met de Stampin'Up! Inkten en de Blenderpens. Wat kun je daar toch heerlijk mee werken, je kunt de kleuren volledig in elkaar over laten vloeien, mooie donker- en lichteffecten maken, en ook allerlei structuren aanbrengen. Daardoor krijgen de egeltjes echt "vorm". Op het Shimmer White Papier is het blenden veel makkelijker! Dit Cardstock is zo veelzijdig en geschikt voor allerlei technieken!

Voor het gras heb ik eerst een ondergrond gekleurd en daarna wat graspolletjes getekend, ook met de Blenderpens. Vervolgens heb ik in de polletjes met een Stampin'Write Marker wat donkere accentjes getekend.

Om het geheel wat aan te kleden stempelde ik wat spikkeltjes met de Gorgeous Grunge spettertjesstempel en maakte ik met Lace Trim en een stukje Linen Thread, een mooie strik die ik op een hoekje plakte met een GlueDot. Omdat het kant zo mooi dun en soepel is vormt de strik geen dikke bobbel als ik de kaart in een enveloppe verstuur.

Dit kaartje is al gepost, en (als het goed is) ook al aangekomen bij de ontvangster. Hopelijk doet het haar een klein beetje goed!



Elke afzonderlijke stempel van deze stempelset is veelzijdig te gebruiken en te combineren. Je bent er gewoon nooit mee uitgestempeld!

Mocht je belangstelling hebben, vergeet niet dat deze set ALLEEN in augustus verkrijgbaar zal zijn, en zolang de voorraad strekt!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Thoughtful Branches, Love You Lots, Gorgeous Grunge
Inkt: Basic Bray, Crumb Cake, Soft Suede, Pear Pizzazz, Old Olive, Real Red
Papier: Cardstock: Shimmery White, Real Red, Crumb Cake
Embellishments: Very Vanilla Lace Trim, Linen Thread, Stampin'Write Marker Always Artichoke
Tools: Blenderpens
En verder:  Mini Glue Dots, Snail Adhesive

Tot snel!
Annette




Alleen in augustus te bestellen: Thoughtful Branches!
Kijk HIER voor de volledige aanbieding en de Speciale Kijkkast actie!

Augustus Actie: Ontvang bij je bestelling vanaf 40 euro een verrassingspakketje Papier uit de nieuwe jaarcatalogus!

*Eerstvolgende (mee-)besteldagen: 
Maandag 15 augustus 19.00 uur
Maandag 22 augustus 19.00 uur

>Wissel deze maand je Bonus Vouchers in en bestel zo met korting!<

Win-Een-Workshop! Je leest {Hier} hoe!

Houd je van creatieve verrassingen?
KIK: de Kijkkast Inspiratie Kit!
(lees HIER alles over de KIK!)

Dol op stempelen, en fan van Stampin'Up? Kom in ons gezellige, hechte, echte team. Vraag mij gerust om uitgebreide informatie, ook zeker als je "gewoon" een hobbyist bent!


2 opmerkingen :

  1. Wat schattig! Prachtig ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi zeg! Echt een schattig kaartje en prachtig kleurwerk. Levensecht!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!